Keep calm and think positive !

Hei-hei!

Kuidas teie nädala on möödunud ? Minul täitsa hästi :) Jõudsin igasse planeeritud treeningusse, pluss sai päris palju väljas jalutatud.

Nädala trennid:

E Bodypump
T Bodycombat
K puhkus
N Jõusaalis ülakehatreening
R TRX jõusaali ringtreening (8km jalutamist)
L puhkus
P 3km jooksuring õues ja Bodypump

Kuna mu kaal seisab ikka 65 kg juures siis otsustasin teha mõned muudatused toitumises.
1) tõstan taimse toidu osakaalu - rohkem kiudaineid, mis peaksid seedimisele hästi mõjuma
2) vähem proteiinitooteid - viimasel ajal olen hakanud palju sööma proteiinikohupiima ja proteiinipudinguid, edaspidi söön max 1 topsiku päevas. Samuti tunnen, et kodujuust, munad ja kõik valguline on seedimise aeglasemaks teinud. 
3) igal hommikul enne hommikusööki joon mineraalsavivett - mis see täpsemalt on loe altpoolt :)
4) tarvitan igapäevaselt spirulinat

Täna avasin enda jaoks jooksuhooaja ! Selle aasta esimesed 3km õues, väike ring küll aga tunne oli super ! Eks edaspidi saab marsuuti pikendama hakata :)
Loodan, et hommikused jooksuringid mõjuvad samuti hästi ja panevad keha tööle ning rasva põlema ;)

Nüüd siis lähemalt rohelisest mineraalsavist ja spirulinast.


Miks juua savijooki !?

1) Sisaldab rauda, räni, kaltsiumi.
2) Aitab tasakaalustada organismi happelisust, toetab seedimist ja tugevdab immuunsust.
3) Puhastab organismi.
4) Elavdab vereringet ja mõjub hästi lihastele.

1-2 teelusikat pulbrit tuleb segada veega, lasta minut seista (et sade põhja vajuks) ja ära juua. Soovitatavalt tund enne hommikusööki. Mina nii kaua oodata ei jõua, sest muidu peaksin ärkama sellepärast pool tundi varem :D
Okei jah, see maitse pole just eriti meeldiv aga sellega harjub ära. Teen kuuajalise kuuri ja siis annan teada kuidas mõjus :) 

Ja Spirulina ?

1) Sisaldab rikkalikult kaltsiumit ja muid mineraalained, lisaks B12 vitamiini (eriti oluline neile, kes liha ei söö - MULLE :) ). 
2) Korrastab seedimist, tugevdab immuunsüsteemi
3) Aitab hoida veresuhkrut tasakaalus (mis omakorda aitab ära hoida isude tekkimist).
4) Tugevdab luid ja lihaseid.

Olen proovinud Spirulinat tarvitada pulbrina, kuid vetikane maitse on minu jaoks liiga tugev ja ebameeldiv. Seega otsustasin osta tabletid :)

See nädal sai jällegi väljas söömas käidud. Reede õhtul valisin lõhesalati ja laupäeva õhtul kanafilee juurikatega. 


Aga ma olen enda üle uhke, et olen kõik lõunasöögid tööle kaasa valmistanud ja ei ole mitu nädalat kohvikus lõunatanud :)

Selline ports siis reedel, kõike ära ei jõudnudki süüa ja kastme jätsin samuti alles.
Täna lõunaks kokkasin kanafileed juurikate ja uue lemmiku kinoaga.


Ja veel, see nädalavahetus sai kuu aega viimasest peost ja alkoholi tarbimisest, mis on samuti edusamm. Muidu sai ikka nädalalõppudel veinitatud või kokteilitatud. 

Ma ise olen rahul, mis sellest, et kaalunumber eriti muutunud pole. Küll aga on minu elustiil palju tervislikum ja toitumine samuti korras. Minu plaan ei olnud ega ole ennast kahe kuuga lolliks treenida või näljutada. Minu eesmärk on tervislik elustiil (liikumine ja toitumine) , ja seda mitte ainult kaks kuud vaid eesolev aasta, 2 aastat või terve elu. 
Suveni on veel aega küllaga, kui jätkan sellist toitumist, trennides käimist ja üleüldist liikumist siis olen kindel, et suveks on silmaga nähtavad muutused toimunud ja muretsemiseks pole põhjust. 

KEEP CALM AND THINK POSITIVE !